Tuesday, August 11, 2009

September sessions

I am booking September sessions at the moment - contact me via the contact form on my website, email or phone if you want to secure your session time! Available session times can be found on my website www.elfinaphotoart.com under 'calendar' (all the circled days are still available). If none of those times suit you I might be able to squeeze you in on some other days as well.

...

Otan tällä hetkellä varauksia vastaan syyskuulle (ja lokakuulle myös). Syyskuun vapaat ajat löytyvät sivuiltani www.elfinaphotoart.com kohdasta 'calendar' (ympyröidyt ajat ovat vielä vapaina). Jos mikään päivistä ei sovi sinulle, ota yhteyttä sillä saatan pystyä myös sovittamaan aikoja muille päiville. Ota yhteyttä joko 'contact form':n kautta sivuiltani, sähköpostilla tai puhelimitse ja varmista aika syyskuulle!

No comments: